الاخبار

احمد سامي عنب الاحمق انا وزعت صور مراتي بقميص النوم عشان هي جرجتني وطلبت الطلاق.

ليلى ابو النجا
بمعاونه والده نشر الاحمق احمد سامي صور زوجته على مواقع التواصل الاجتماعي وكان تبرير الوالد
بان الولد مقهور هيعمل ايه يعني يا ترى نفس الاب ده اللي لو عنده بنت متزوجة مش هيتحمل عليها الهوا الطاير واحتمال كبير لو جوزها بس قل ادبه عليها هيروح يكسر دماغه هو والنطع ابنه ده.. نفس الاب ده اللي لو بنته مبقتش قادرة تتحمل الحياة مع جوزها هيقف معاها في الطلاق و هتاخد كل حقوقها المادية والمعنوية. لكن عشان البنت الضحية زوجة النطع ده غلبانة وملهاش اهل يقفوا معاها فا تجرأ عليها شوية الاوساخ دول عشان يبتزوها ومتخدش حقوقها.. بعيد عن حركة الدياثة اللي عملها النطع ده بمساعدة ابوه احنا في مصر بينطبق علي شعبها المثل اللي بيقول اللي له ضهر مينضربش علي بطنه.

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق